Home » » 16 γυναίκες ...16 προσωπικές σεξουαλικές ιστορίες

16 γυναίκες ...16 προσωπικές σεξουαλικές ιστορίες

Written By Djordje on Πέμπτη 29 Μαρτίου 2012 | 08:00


Δεν θα θέλατε να γνωρίζετε τα 
τρικ που χρησιμοποιούν άλλες γυναίκες για να ικανοποιούνται, μόνες ή με τον παρτενέρ τους; 

Ζητήσαμε από απενοχοποιημένες φίλες, που βρίσκονται στο σεξουαλικό τους peak, να μας αποκαλύψουν τι είναι αυτό που τις φτιάχνει ερωτικά, είτε πρόκειται για αθώα sexy SMS είτε για προκλητικά S&M σενάρια στο κρεβάτι. (Παρακαλούμε, οι ντροπαλές να απομακρυνθούν από αυτό το άρθρο.) 

Μετακομίστε από το υπνοδωμάτιο «Μέχρι τα 25 μου δεν είχα κάνει ποτέ σεξ εκτός κρεβατοκάμαρας. Τότε, σε διακοπές στη Σαμοθράκη με τον φίλο μου, βρεθήκαμε να κάνουμε έρωτα κάτω από έναν καταρράκτη. Μη ρωτάτε πώς καταλήξαμε εκεί –μοσχοφίλερο, Stavento, ένας γελοίος καβγάς– πάντως το σκηνικό ήταν τέλειο. Παρόλο που δεν υπήρχε κανείς τριγύρω για να μας ανακαλύψει, αυτή η αίσθηση του ενδεχόμενου κινδύνου είχε ανάψει τα αίματα. Και οι δύο, χωρίς να το έχουμε συνεννοηθεί, προσπαθούσαμε να μην κάνουμε φασαρία για να μην ακουστούμε, κι αυτό μας ερέθιζε ακόμα περισσότερο. Επιπλέον το να είσαι ολόγυμνος στη φύση είναι φοβερά ηδονικό.» -Νικολέτα, 28, ασφαλίστρια 


Κάντε νοερό σεξ από το γραφείο «Τον τελευταίο καιρό έχουμε εφαρμόσει το εξής τρικ με τον άντρα μου: στέλνουμε ο ένας στον άλλον ένα συγκεκριμένο μήνυμα στη διάρκεια της μέρας, που μας προετοιμάζει για την ερωτική συνέχεια το βράδυ. Έχουμε επινοήσει τον μυστικό κωδικό ΣΚ (σεξο-κατάσταση) που μοιάζει με το αθώο ΣαββατοΚύριακο, ώστε να μην γίνουμε αντιληπτοί αν το μήνυμα πάει κατά λάθος κάπου αλλού. Λέμε δηλαδή «τι λες για ΣΚ απόψε;» και ο άλλος πιάνει το μήνυμα. Εγώ νιώθω πολύ ανεβασμένη όταν, ενώ βρίσκομαι σε ένα meeting, ακούω τον χαρακτηριστικό ήχο του μηνύματος και βλέπω τη σέξι πρότασή του στην οθόνη μου.» -Μαριάννα, 33, marketing consultant  


Αναπολήστε στιγμές «Λατρεύω να θυμάμαι καυτά στιγμιότυπα που έχω ζήσει, όχι μόνο με τον φίλο μου, αλλά και με πρώην μου. Είναι σαν να “παρακολουθώ” πορνό με πρωταγωνίστρια εμένα.» -Κατερίνα, 29, γραμματέας  


Ξεκινήστε με δύναμη «Μου αρέσει πολύ να αρχίζω την εβδομάδα μου με ένα γρήγορο σεξ τη Δευτέρα το πρωί. Μεταξύ ύπνου και ξύπνου, στρέφομαι προς τον φίλο μου που μισοκοιμάται πλάι μου, ανεβαίνω πάνω του και τον ξυπνάω. Μερικά λεπτά αργότερα, σηκωνόμαστε και οι δύο αναζωογονημένοι για να ξεκινήσουμε μια δύσκολη εβδομάδα. Αυτό που με φτιάχνει περισσότερο είναι η σκέψη ότι δεν είμαι απλώς μια μηχανή που παράγει 8-10 ώρες το 24ωρο, αλλά μια δραστήρια ερωτικά γυναίκα που τυχαίνει και να δουλεύει.» -Ιωάννα, 36, πωλήτρια  


Κοιμηθείτε γυμνή «Το έκανα πέρυσι το καλοκαίρι στις διακοπές και από τότε το εφαρμόζω μια φορά τον μήνα. Για 6-7 μέρες στη σειρά γλιστράω κάτω από τα σεντόνια, χωρίς να φοράω τίποτε απολύτως - το ίδιο ακριβώς κάνει και ο άντρας μου. Με το να ξαπλώνεις ολόγυμνος ακριβώς δίπλα στον άλλον, δεν γίνεται παρά να νιώσεις πολύ πιο κοντά του - και σωματικά και ψυχικά. Και αυτό σε κάνει να ρίχνεις τις άμυνές σου, να απομακρύνεσαι από τη συνήθεια και να αφήνεσαι σε ό,τι προκύψει.» -Έφη, 28, κοινωνική λειτουργός  


Περάστε στην επίθεση «Μερικές φορές, αντί να ρωτάω τον φίλο μου πώς ήταν η μέρα του όταν επιστρέφει το βράδυ στο σπίτι -ξέρετε, όλο αυτό το ατελείωτο μπλα-μπλα- του ορμάω καθώς ανοίγει την πόρτα, του βγάζω το σακάκι, του λύνω τη ζώνη, του κατεβάζω το φερμουάρ του παντελονιού, όλα σε dt, και τον ρίχνω στον καναπέ για τα περαιτέρω… Πρέπει να πω φυσικά ότι το κάνω μόνο τις μέρες που έχω ρεπό, γιατί διαφορετικά είμαι πολύ χώμα για όλη αυτή την action scene. Α, και ο φίλος μου Κριός, οπότε, όπως καταλαβαίνετε, ανταποκρίνεται στο λεπτό.» -Ελισάβετ, 26, γυμνάστρια  


Αλλάξτε ρόλους «Με τον άντρα μου μας αρέσει να δοκιμάζουμε κάπως βίαια σενάρια στο κρεβάτι. Δεν εννοώ κάτι πολύ ακραίο, αλλά, ΟΚ, λίγο τράβηγμα μαλλιών, λίγα ελαφριά χτυπήματα στους γλουτούς ή και στο πρόσωπο είναι κινήσεις που με φτιάχνουν. Η αίσθηση ότι κάποιος με υποτάσσει είναι απίστευτα ερεθιστική. Νομίζω πως έχει να κάνει με τη δουλειά μου, που επιβάλλει να παίρνω διαρκώς πρωτοβουλίες και αποφάσεις. Γι' αυτό, όταν βρίσκομαι στο κρεβάτι, θέλω να αφήνομαι, θέλω να με κατακτά κάποιος που τον θεωρώ ισχυρότερο από εμένα. Αφού αρέσει και στον άντρα μου αυτή η τακτική, πιστεύω ότι δεν υπάρχει πρόβλημα. Φυσικά όλη η βία εξαντλείται όταν βρισκόμαστε και οι δύο… οριζοντιωμένοι. Κατά τ ’ άλλα είμαστε ένα εντελώς cool ζευγάρι, που δεν θα έλυνε ποτέ τις διαφορές του με ξύλο.» -Πέγκυ, 39, διευθυντρια πωλήσεων  


Πειραματιστείτε «Όταν αυνανίζομαι, μου αρέσει να μιλάω στον εαυτό μου βρόμικα, όπως θα μιλούσε ένας άντρας που λατρεύει το σκληρό σεξ. Ξέρω ότι ακούγεται περίεργο, αλλά πιστεύω ότι στο κρεβάτι όλα επιτρέπονται.» -Μαργαρίτα, 24, bar woman  


Κατεβάστε τους διακόπτες «Στο σεξ είμαι πολύ ρομαντική. Θυμάμαι ότι το πιο ωραίο βράδυ της ζωής μου το είχα περάσει αποκλεισμένη με τον τότε σύντροφό μου σε ένα ορεινό καταφύγιο, και μάλιστα χωρίς ηλεκτρικό ρεύμα. Δεν υπήρχε ούτε τηλεόραση, ούτε ίντερνετ, ούτε τίποτε άλλο για να περάσουμε την ώρα μας. Το μόνο που είχαμε για να ψυχαγωγηθούμε ήταν ο ένας τον άλλον. Και, πιστέψτε με, το κάναμε πολύ καλά. Τις συνιστώ ανεπιφύλακτα αυτές τις tech-free βραδιές. Μπορείτε να τις αναπαράγετε στο σπίτι, όταν δεν υπάρχει ο χρόνος ή το χρήμα για να δραπετεύσετε κάπου αλλού.» -Αγάπη, 31, εκπαιδευτικός  


Ξαναζήστε τα νιάτα σας «Πέρυσι το καλοκαίρι, επιστρέφοντας από Ελαφόνησο, έψαχνα στο ραδιόφωνο να βρω ένα μουσικό σταθμό που να πιάνει χωρίς παράσιτα. Κάποια στιγμή έπεσα πάνω στο κομμάτι Mannish boy, των Muddy Waters. (http://www.youtube.com/watch?v=tAe6w_r0Vaw). Ένιωσα σαν να μεταφέρθηκα ξαφνικά στα πρώτα χρόνια του πανεπιστημίου, όταν ξενυχτούσα με την παρέα μου πίνοντας και φλερτάροντας μέχρι το πρωί. Ήταν σαν μια ξαφνική ένεση λίμπιντο. Ζήτησα από τον φίλο μου να σταματήσουμε σε ένα απόμερο σημείο δήθεν για να ξεμουδιάσουμε κι εκεί του έδειξα τι σημαίνει rock.» -Δήμητρα, 35, δικηγόρος  


Κρατήστε τον σε αγωνία «Ακόμα κι όταν βγαίνω αρκετό καιρό με κάποιον, δεν του προσφέρω το σεξ στο πιάτο. Πού και πού του λέω ότι έχω πρωινό μάθημα πιλάτες ή κάποιο deadline στη δουλειά, επομένως δεν μπορώ να περάσω μαζί του το βράδυ. Αυτό τον κάνει να μη θεωρεί το σεξ δεδομένο και να δίνει τον καλύτερο εαυτό του την επόμενη φορά.» -Ιωάννα, 29, συμβολαιογράφος  


Φαντασιωθείτε «OK, αυτό το τεύχος θα το κρύψω από τον φίλο μου, γιατί δεν με συμφέρει να διαβάσει το tip μου. Λοιπόν, μου αρέσει πολύ να φαντασιώνομαι την ώρα του σεξ, και μάλιστα συνήθως σκέφτομαι άντρες σταρ, με βασικούς τον Τζουντ Λο και τον Τζέραρντ Μπάτλερ (ξέρω, δεν έχουν καμία σχέση μεταξύ τους ως τύποι αρσενικού, αλλά με ανάβουν εξίσου). Το κάνω 9 στις 10 φορές και μου έχει βγει σε καλό. Δοκιμάστε το, αλλά προσέξτε να μην παρασυρθείτε με τα ονόματα - καλύτερα, να λέτε ένα γενικό «τι μου κάνεις, μωρό μου» εκείνη την ώρα, για να μην υπάρξουν… θύματα.» -Μυρτώ, 22, φοιτήτρια  

Κοιταχτείτε στα μάτια «Πόσοι εραστές νομίζετε ότι μπορούν να κοιταχτούν για ώρα μέσα στα μάτια την ώρα του σεξ; Εμένα με παραλύει αυτή η αίσθηση των βλεμμάτων που συντονίζονται απόλυτα.» -Σοφία, 31, ηθοποιός  


Συνδεθείτε με το παρελθόν σας «Στα 18-19 μου είχα βρεθεί ερωτικά με μια συνομήλική μου. Ήταν από αυτές τις περιόδους που πειραματίζεσαι, που είσαι ανοιχτή σε όλα. Ήταν ξεχωριστή εμπειρία, αλλά από τότε δεν το έχω επαναλάβει, προτιμώ τους άντρες. Όμως από καιρό σε καιρό μού αρέσει να ανακαλώ αυτή την ανάμνηση, γιατί με κάνει να θεωρώ τον εαυτό μου wild thing. Και δεν υπάρχει τίποτε πιο ερεθιστικό από αυτό.» -Βασιλική, 24, promoter  


Ζητήστε του παράταση «Αμέσως μετά τον οργασμό, ζητάω από τον παρτενέρ να “κλείσει” με όλη του την παλάμη την περιοχή του αιδοίου, πιέζοντας ιδιαίτερα την περιοχή της κλειτορίδας. Μετά από 15-20 δευτερόλεπτα νιώθω απανωτά κύματα ηδονής να με διαπερνούν. Είναι μοναδική αίσθηση, ένα bonus ηδονής μετά το βασικό πιάτο.» -Γεωργία, 30, δασκάλα χορού  


Βγάλτε sexy φωτογραφίες «Έχω ένα κρυφό συρτάρι, όπως η Μιράντα στο SATC, μόνο που δεν κρύβω εκεί προφυλακτικά και τον δονητή μου, αλλά φωτογραφίες που μου τράβηξε ο πρώην μου - και μιλάμε για πολύ «αμαρτωλές» πόζες. Ας μην τις περιγράψω, γιατί θα επέμβει η Επιτροπή Λογοκρισίας. Όταν πρόκειται να με επισκεφτεί ο τωρινός μου φίλος και ξέρω ότι θα μείνει και το βράδυ, τις βγάζω και τις κοιτάζω για ώρα: υπάρχουν στιγμές που ταυτίζομαι απόλυτα και άλλες που δεν αναγνωρίζω τον εαυτό μου - όπως και να 'χει, μου προκαλούν φοβερή ερωτική ανατριχίλα… Τώρα που το σκέφτομαι, υπάρχει κάποιος λόγος να είναι πρώην εκείνος που τις τράβηξε;» -Μελίνα, 33, δημοσιογράφος 
Share this article :

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Moxabeti - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website
Proudly powered by Blogger